deniiseliifh

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Denise Lifh - 12 november 2011 21:14

Emma fixade min header idag, tack så mke för det gumman!<3


Har varit med min egna lilla sötnos idag, va jätte mysigt vi kollade på film och myste lite 

Saknar honom sjukt myckeeeeet! :(


Imorn är det farsdag och jag har köpt en jättefin present till min lilla pappa, ska visa för honom hur mycket jag älskar honom! <3


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu ikväll men de blir väl att plugga lite, måste göra det för att hinna att göra klart allting vi har nu... massa läxor och prov.. usch säger jag bara...


Ae ska plugga nu,

finns på mobilen, puss,-

Av Denise Lifh - 12 november 2011 01:47

Kan först och främst börja med att säga att du är underbar

helt klart!

Just när jag såg dig första gången i linköping så var det som allting annat försvann.

De fanns bara du och jag

Jag brydde mig inte om någon annan..

Vad ska man säga, kärlek vid första ögonkastet?

Tror nog det.

Det är så sjukt för de känns som jag har kännt dig jättelänge, och att jag vet allting om dig..


vill bara vara med dig hela tiden, krama om dig och säga att du är bara min..!

Du skrev nyss världens gulligaste meddelande till mig,

blev liite tårögd faktiskt, jag har aldrig kännt såhär starkt för en kille förut.. och speciellt inte på såhär kort tid..

Allting känns så overkligt!


DU är allt jag vill ha!

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards