deniiseliifh

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Dagens

Av Denise Lifh - 18 november 2011 12:24

Började dagen med Matte.. sääämst, hade ju matteprov igår och det gick nog inte så bra, tror jag iaf..

Sen efter det hade vi Svenska och då skulle vi referera en text jättetråkigt vare..

Sen hade vi Handelskunskap i en och en halv timme! USCH fast det var liiiite chill eftersom Per snackade typ halva lektionen, sen skulle vi bara sitta vid datorn.. :)


Ehm nu har vi matrast, det var chickennuggets med ris och typ varm ketchup.. mmmmmmm gott! <3

Nu har vi bara Engelska och Försäjlning och service kvar. Gött ändå fast slutar ju dock klockan 3.. inte kul på en fredag.. :(


Men kvällen kommer förhoppningsvis bli awesome eftersom jag kanske ska till min lilla älskning och sova hos honom!<3

Får se vad vi hittar på för kul ikväll.. :)) 



Höhö slänger in en finliten bild på mig (a)

Puss,-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Lifh - 3 december 2011 21:15


    The sun goes down, the star come out and all that counts is here and now my universe will never be the same  I'm glad you came! Har haft dom två bästa dagarna i hela mitt liv, och jag är seriös nu! I love you guys! <3  jag vet ...

Av Denise Lifh - 28 november 2011 12:50

  ååååh älskar den här låten så himla mycket!  En låt med Lil Wayne och Bruno Mars kan helt enkelt inte bli fel!   Dagen har dock varit åt helvete, måt inte bra alls... så kanske blir att vara hemma imorn, beror jupå hur jag mår då. Men ...

Av Denise Lifh - 20 november 2011 00:18


Mysigaste dagen på länge, i alla fall morronen!  Den var underbar, aldrig vaknat och kännt mig så jävla lycklig som jag gjorde imorse!<3   Har inte varit såhär glad på länge, du har förändrat mitt liv.. <3 Jag kanske tar det på för stor...

Av Denise Lifh - 16 november 2011 11:40


Segaste dagen på länge... Va sjukt jävla trött imorse..  Sen så är det bara tråkiga lektioner idag också.. Svenska, Historia, Engelska, Matte och Idrott... Fuck dehär! Men hoppas på att hinna med den tidiga bussen hem, så jag kan plugga och sov...

Av Denise Lifh - 15 november 2011 19:40


         Funderar på om jag ska fråga mina kära föräldrar om jag får göra denna ^^ Väldigt snygg piercing och kostar inte så jätte mycket! :))       Har inte bloggat på några dagar kom jag på :o Men de har inte hämt så mycket, i hel...

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards