deniiseliifh

Alla inlägg under september 2011

Av Denise Lifh - 30 september 2011 20:17

It's the little things that makes life big


If you could hear me,
i would say

our finger prints don't fade

from the lives we've touched. 


Take care of all your memories, because you can not relive them! 


People forget what you said, 

People forget what you did,

but they will remember how you made them feel.



Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!

Tyr not to become a man of success but a man of value


Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex!


I'm not a bitch  i just have a low bullshit tolerance!



dream is a wish your heart makes


i smile and act like nothing is wrong, it's called putting all shit aside and acting strong!


LOVE is friendship set on fire!

Faith Hope Love



Destiny is for losers,
it's just a stupid excuse to wait for things to happen
istead of making them happen! 

do not go where the path may lead, go instead where there is no path and make a trail!

Sing like no one can hear, dance like on one can see, love like you've never been hurt live like it's heaven on earth!

Sometimes you have to stop thinking so much, and just go where your heart takes you

Photography is a way og feeling
of touching, of loving. What you caught on films is captured forever...
It remembers the little things,
long after you have forgotten everything.


Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns 





Av Denise Lifh - 29 september 2011 12:02

Åhh jag behöver verkligen pengar!

måste köpa nya kläder o skor o grejer! hittade assnygga jeans och tröjor på Gina och de känns som att jag måste ha dom  



Det är aslångt kvar till vi ska åka till Ullared med    fan 4 November  


Jaja, idag är de t torsadg och just nu sitter jag i Bibloteket med Chintana och vi ska sanrt ha matte... Sen ska vi ha fucking idrott som jag hatar mer än något annat!

Har fått ett brev hemskickat för att jag har f varning för jag bara varit med typ 2 ggr för jag varit sjuk och ville inte bli ännu mer sjuk.

Men men ska va med för då tar hon bort f varningen! (Y)


Hoppas skolkatalogen kommer snart, villl verkligen se hur jag blev  


Hmm i helgen händer väl inget speciellt, får se om vi kanske ska till Linköping imorn, hoppas de för då ska jag köpa en mössa som jag vill ha från Gina!  


Min kära syster skulle fråga hennes kompis vart hon har gjort sina naglar för hon hade gelenaglar och jag vill göra såna, men vet inte vad de kostar eller vart man kan göra de.. Får se om hon frågar henne någon dag snart!  


Men aa ska väl dra snart för vi börjar om en stund!  


Bloggar nog mera sen, får se om de kommer upp några bilder från igår som min syster tog på mig!  


Puss,-  

Av Denise Lifh - 28 september 2011 20:23

I heard 

that you're sattled down

that you found a girl

and you're married now

i heard

that your dreams came true

guess she gave you things

i didn't gave to you


old friend

why are you so shy

it ain't like you to hold back

or hide from the light


I hate to turn up out of the blue

uninvited

but i couldn't stay away

i couldn't fight it

i'd hoped you'd see my face

and that you'd be reminded

that for me

it isn't over


Never mind i'll find

someone like you

i wish nothing but the best for you

too.. Don't forget me

i beg

i remember you said

sometimes it lasts in love

but sometimes it hurts instead

sometimes it lasts in love 

but sometimes it hurts instead

yeah!


Tycker om den här låten väldigt mycket, Adele överhuvudtaget ! 


ASSÅ TONY FUCKING WESETH!!! FYHELVETE VAD SNYGG HAN ÄR!   

Av Denise Lifh - 28 september 2011 11:50

  Ikväll då jävlar RÖSTA PÅ TONY!!

han måste gå vidare han ocj leonard är mina killfavoriter! och leo gick ju inte vidare så då måste ju Tony göra de!!

Av Denise Lifh - 27 september 2011 12:00

It's not like i'm walkin' alone into the valley of shadow of death

stand beside one another cause it ain't over yet

and i'd be willingto bet that if we don't back down

you and i'll be the ones that are holding the crown in the end

when it's over we can say well done but not yet cause it's only begun

so pick up and follow me we'er the only ones to fight this thing until we've won

we drive on and don't look back

dosen't mean we can learn fron our pastand all the things that we mighta done wrong

we could've been doing this all along


Everybody with your fist raised high

Let me here your battle cry tonight

Stand beside or step aside

We've on the frontlines



Älskar låten! 


Idag har de inte hänt så mycket, kanske ska ta en fike med min syster sen efter skolan, om jag orkar.

Sen när vi kommer hem måste jag plugga matte för vi har matte prov på FREDAG

fan va segt asså, imorn händer de väl inte heller så jätte mycket..?

Idrott osånt där tråkigt!



Hmm nån som kan tips om en bra film? 

Men ska dra nu har lektion snart!

Kanske bloggar mer sen, puss,-

Av Denise Lifh - 26 september 2011 12:27

       
  


Mohaha lite snygga killar jag och Chintana hittade   Titta och njut!  

Av Denise Lifh - 25 september 2011 21:49

  mums! Ögongodis! 


Kommer inte ihåg vad filmen han va med i hette, men de va typ rödluvan och fyfan va bra den var! Måste kolla på den många gånger till ! 


blablablablaaaaaaa blablablablaaaa blablablablablablablablablabla blablaaa blablaaa!



Jag vill inte gå till skolan imorn vill bara ligga i sängen hela dagen för min säng är så jävla skön, älskar den! 


Hoppas de inte händer nåt jobbigt imorn, de pallar jag verkligen inte  


Jag tror ag ska sova nu så jag kanske orkar gå upp imorn, blir görrigt elr nåt..?


Pösspöss  

Av Denise Lifh - 25 september 2011 17:09

hello, idag äre söndag och jag är fucking trött!


Igår hade vi klassfest hos Carro, de va kul till typ 22:12 för min del...

Hörde idag att en klasskompis hade blivit nerslagen, stackare, jävla idiot som slår han. Han va aspackad och killen som slog han hade inte druckit nånting!

Då kanske man borde fatta liiite bättre..?


Vaknade upp i Carros säng med världens huvudvärk, gick er för att se vart carro va och hittade henne i en soffa, väckte henne och pratade lite om vad de va som hade hänt dagen innan.. de hade hänt rätt mycke, saker som jag inte ens kommer ihåg :o


Sen kollade vi på film, Transformers 3, prinsessans dagbok 3, typ rödluvan och due date. Sen åkte jag hem, sen till mantorp för att hämta mina syskon, köpte lite godis för jag tänkte ha lite filmmys nu snart.


Kom på att jag måste skriva en rapport till Försäljning och Service lektionen också.. fan va segt den ska vara klar imorn..

Lägger upp en liten bild på min nya heting!  


 

Shiloh Fernandez!  

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards