deniiseliifh

Alla inlägg under november 2011

Av Denise Lifh - 5 november 2011 00:49

Hejsan hejsan!

Idag har jag och min bror och mina föräldrar varit i Ullared

köpte massa fina kläder och andra småsaker

alltid lika kul att åka dit och slösa lite pengar,

dock tänker man(jag) inte på hur mke jag slösar...

Men de blir nog rätt mycket ^^


Fick ockxå jätte ont i huvudet av att gå där inne och benen..

fötterna fick också ta en del smällar

pga att det finns folk som ska fram så fort som möjligt och bara trycker sig fram..

Jävla idioter..


Imorn vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer.. Hade planerat lite grejer..

men så blir de förstört.. hoppas ju iaf på att jag inte ska behöva sitta hemma..!


Ehm.. fan skolan börjar på måndag också, fan va tråkigt..

De här lovet har gått väldigt fort :o


Men nu ska jag ta ock sova lite

Puss,.

 

Hihi älskar VD!

Bästa serien som finns! <3

Av Denise Lifh - 2 november 2011 02:20

 

aa hur fan gör man.. hur fan gör man?!

Jag vet inte för jag kan inte, och jag tror mitt problem är att jag är liiiiite rädd för att lära mig!

Men jag vill lära mig.. så WTF is wrong with me?!


Hatar att jag aldrig kan göra de här utan att folk nästan ehöver tvinga mig till det... Jag känner j fan själv att jag behöver det så..


Gillar inte mig själv ibland asso, jävla skit med allt!


ingen jävla självdiciplin.. Bitch!

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards