deniiseliifh

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Denise Lifh - 11 september 2011 22:49

Glömde nästan...


pratar med söta WILLIAM BERGSTRÖM på msn   

Han bad mig skriva något sött om honom så... Där har du de Willepille   


Ae gonatt nuråååå !<3

Av Denise Lifh - 11 september 2011 22:44

  Spelade Mortal Kombat 9 med bror och gissa..   

Jag vann 5 hela matcher på raken när jag va Baraka!  

Så jävla bäst jag är asså!

Men jaja nu ska jag försöka sova, skolfan imorn...

Puss,-

Av Denise Lifh - 11 september 2011 18:05

Hejsan fuckers   

Idag är jag sur, min mobil dampar sönder... Åhhhhhh!

är mer sjuk, ont i huvet och täppt.. Usch!


Idag vaknade jag vid typ 12 åt lite frukost och så, sen duschade jag oså kollade på film också Bridesmaides asrolig film    

sen har jag ara suttit vid datorn och snackat med folk.

Blir kanske att kolla på någon mer film och ikväll blire säng mys och kolla på idol!  

Juste min mobil dampar sönder så kan inte svara på sms heller   

Så om de är något viktigt så får ni ringa.


Sitter just nu och lyssnar på Maroon5 - She will be loved!

Asbra låt, har inte lyssnat på dom på jätteeeee länge


Funderar på om jag ska fixa håret lite så jag slipper gå upp ännu tidigare för att göra de imorn  


Ska spela tvspel med min kära bror en stund snart, höhö de va ett tag sen


Hörs kanske senare, puss,-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards