deniiseliifh

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Denise Lifh - 15 september 2011 21:14

Hejjsan, idag är de torsda, har haft skolfoto idag, tror dock inte att jag blev så bra..  


Sen aa de har väl inte hänt så jätte mke, mamma hämtade mig eftersom vi inte behövde gå på den sista lektionen för vi hade foto.


Hmm när vi kom hem åt jag lite och sen gjorde jag nget speciellt kollade lite kläder och så, plattade håret så de inte kommer vara så jävla lockigt imorn. 


Knappt hänt ett skit idag och nu fryser jag som en jävla idiot! 


Men imorn! Då jävlar ska jag träffa emma! för de har inte jag gjort på jätttttttttte länge   kanske ska sova hos henne med, om hon kan få tag i hennes mamma.


Ska skriva lite om en speciell liten kille som jag snackat med ett tag, men dock inte träffat... måste göra de snart. Söt är han och ganska knäpp ( som jag)

Han är väldigt gullig till sättet han bryr sig fast vi inte träffats, och han säger att han finns om jag vill prata vilket jag tycker är väldigt gulligt när en kille säger!


Men jag ska nog sova nu så jag kommer upp imorn!  

puss,- 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards