deniiseliifh

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Denise Lifh - 13 september 2011 19:22

Tisdag idag hade sovmorron men gick upp 20 över 6 haha mycket sovmorron, fixade mig oså, åt lite frukost.

Gick ut och väntade på bussen, åkte till Vifolka skolan och gick där ifrån ner till stationen, väntade på tåget, sen gick jag till skolan o fyfan va jobbigt de va   


Sen satt jag vid datorn o då komm Jullebulle och satte sig vid mig och några andra bf:are, Nina trodde att jag och julle va kusiner xD haha lättlurad.


Aa sen gick jag till Anna och vi gjorde väl inget speciellt bara satt o glodde väntade på att lektionen skulle börja.

Första "lektionen" vi hade va Mentorstid, kallar inte de som en lektion direkt. Hände väl inte så speiellt mycket.

Matte trorjag va nästa lektion.. jo de va de, fanva trkigt de är med matte, pallar itne asso de känns som jag gör jätte mycket fast jag bara gör ugefär 5 tal eller nåt..


Sen hade vi lunch, så vi gick till dacke, de va flaukorv o potatismos! gottgott  


På rasten gjorde vi inte så ycket till en början gick runt lite, sen satte vi oss vid datorerna och hade skit kul på fejjan, satt o skrev till varandra när vi satt bredvid varan... :') Nolife kallas de (Y)


Sen hade vi Information och Kommunikation, de va kul fast lite jobbigt för en viss person satt och petade på mig hela tiden, så slog till honom rakt på så att säga   rätt åt honom!!


Sen gick jag till stan kolla lite kläder, sen gick jag ut och väntade på bussen, på bussen träffade jag ahlin, lovisa och ewe, så satt och pratade lite med dom  

När vi kom till mantorp så behövde vi bara vänta en stund, sen kom mamma och hämtade mig och andré!

Sen blev de mobban lite snabbt!


När jag kom hem så åt jag lite sen gick jag upp och pluggade lite, fick redan på idag att jag har svenska prov imorn   jag gjorde lite engelska också.


Nu sitter jag i sängen och skriver, såg precis en assnygg kille i en reklam, Hugo Boss   

Men nu blire idol och ikväll är dom i LINKÖPING!!!! azuuuum!

puss,-

Av Denise Lifh - 13 september 2011 17:57

Aaaaarrrhg! Fan va ont jag har i mitt jävla öra dåå!

Typ döv på vänster örat   inte okej!


Vet att du inte läser den här bloggen men ag vill bara skriva de ialla fall så att andra kan förstå hur mycket du egentligen betyder för mig!


Vi har kännt varandra i princip hela livet, sen dagis. Jag vet att jag kan vara sur och så ibland men de betyder inte att jag inte älskar dig lika mycket, du kommer alltid att vara en väldigt stor del utav mig och som en syster, de har du alltid varit. Saknar dig så sjukt mycket, vill verkligen inte att våran vänskap ska försvinna bara för att vi går i två helt olika skolor i två olika städer! Det skulle verkligen vara skit, jag skulle seriöst inte klara av de.. Du betyder allt för mycket för mig! Kommer ihåg hur de va i 8:an när jag va som värst, du hjälpte mig verkligen då, att komma tillbaka till mitt vanliga ja. Till att bli bättre, till den jag är idag, de är din förtjänst.

Jag vet att jag kanske inte varit den bästa vännen du haft men jag försöker. Jag vill finnas där för dig när du är ledsen jag vill att du ska kunna prata med mig om vad som helst. Jag vill bara vara den vänner du förtjänar!    

  

Carolina Rosén! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards