deniiseliifh

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Denise Lifh - 5 september 2011 21:00

Haha fan va skön, elektropop killen från Ryssland  





Va bara tvungen att göra ett till inlägg om min nya Idol

Conor Maynard! 


Han har den underbaraste rösten jag någonsin hört på en kille! 

Jag är verkligen kär i den här killens röst! 


Ae ska väl sova nu, finns på mobilen om de är något, puss gonatt!

Av Denise Lifh - 5 september 2011 20:12

Dagen idag började ju inte bra alls, försov mig ungefär en timme missade bussen hann inte göra mig iordning alls. Pappa fick skjutsa mig till Mantorp så jag kunde gå på bussen där, när bussen kom va de askallt så satt och frös hela vägen tilll mjölby.

Är fortfarande lite sjuk och är hes. Blev mobboffer i klassen idag  


Och sen när vi slutade så va ser man utanför fönstret då? 

Joo då regnar de som faaan  


Usch inte min dag idag asså... Hoppas på en bättre dag imorn  


Men puss nu ska jag fortsätta kolla på Idol   



Av Denise Lifh - 5 september 2011 19:55

H E J !

nu har jag fixat din header Diddi :)

hoppas du blev nöjd ! 

älskar dig gumman, puss

emma


www.eeemmasusanne.bloggplatsen.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards