deniiseliifh

Alla inlägg den 17 september 2011

hmm

Av Denise Lifh - 17 september 2011 22:34

I

Love is on fire a burning heart!

mm ja visst eller hur!

Nja skulle inte tro de va?

Vet inte..

Eller?

hur ska de här gå då?

de kommer gå fett bra!

Mm ja eller kanske inte.. jag har ingen aning!!!

Bajs låt mig bara va ifreddddd, snäll gå här ifrån och sluta prata med mig  gör de hela mycket enklare!

FÖRSVINN!! 

Av Denise Lifh - 17 september 2011 19:46

Hejsan, idag är de lördag och jag har bara suttit och kollar på tv, kul lördag menar jag...

Hostar som fan, inte okej!

Jag sov ungefär 4 timmar inatt.. så är jävligt trött men kan inte sova för jag hostar hela tiden.


Ska ner till mamma och pappa och kollar på tv med dom och va lite social, för de finns ju knappt någon som är social på msn elr facebook :o


Blir att kolla på transformers sen också! om jag fortfarande är vaken då :)

puss,-

Av Denise Lifh - 17 september 2011 00:07

 

On the days i can't see your eyes i don't even want to open mine, on the days i can't see your smile i'd rather sit and wait a while.

For the days i know you'll be near, cause a day without you just isn't fair

See the days i can hear your voice

I'm left without a choice.

Plus i get weak in the knees

Fall head over heels baby

And every other cheesy cliche

Yes im swept off my feet

Oh my heart skips a beat

But there's really only one thing to say


God damn your beautiful!

to me, your everything

Yeah, that's beautiful, yes to me


I can't find the words to explain

just how much you got me going insane

when you speak to me sometimes you'll find

Oh, i stutter my words and say nevermind

Cause even when you just walked by

well i look around to seem occupied

cause i'm trying so hard to hide

yeah, all of these feelings inside


God Damn Your Beautiful, to me!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards