deniiseliifh

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Denise Lifh - 23 september 2011 21:08

Chacha bloggen!

Ae skoja bara!

Idag äre fredag och jag är fett jävla trött.. 

Sitter och är lite sur över att Antonio åkte ur idol!  


hmm, idag har varit jobbig, bara för alla har typ retats med mig idag så de surt.

Hade "prov" i svenska idag och jag fick bäst resultat i våran klass!  


Ska skriva nån rapport till Handelskunskapen och måste jobba 10 sidor i matten... 


Imorgon kanske de skulle vara klass fest hemma hos Carro, får se om de blir nåt.. Man vet ju aldrig med våran klass, eller ja gamla klass..




*För du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt, du är den som får mig minnas, alla drömmar jag har glömt.*


Ja vad händer mer? Ingen aning   Sånt som märks!





 

Längtar lite till vecka 40 för då kommer de bara HA11 och inte BFHA, lite skönt faktiskt, bara för att vi blir så jättemånga annars...don't like that!



Woho hittade en as gammal låt, In the Ayer - Flo-Rida ft. Will.I.AM and Fergie  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards