deniiseliifh

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Tänk alla gånger..,

Av Denise Lifh - 14 september 2011 18:58

   Tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls, tänk alla gånger som vänner sagt att du, bara du är de bästa dom haft.

 Dom vill ditt bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls, nej du får ingen hjälp alls.

Tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals gått ner i depressioner då mår man kass, de gånger jag inte stått för de jag lovat, med kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig.

tänk alla gånger jag suttit hemma istället för att hänga med så kallade vänner på fester.

ensamma hemma kvällar med mig själv och ingen annan fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra.

tänk alla gånger jag ångrat saker jag sagt ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt.

gånger jag sårat andra utan att mena de, jag ber om ursäkt nu, förlåt men jag menar de.

har mindre vänner nu än då och tänker ofta på de gånger gänget softade, längtar torkar tåren efter alla dom där dumma gångerna som jag fått mitt hjärta krossat, och alla de som bara varit vän på låtsas.

tänker alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit,tänk alla gångerna som jag ärligt tänkt ta mitt liv,tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata.

Tänk alla gånger som jag varit ensam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat,tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad.

tänk alla gånger som de sagt att dom ska hjälpa mig, sagt att dom ska älska mig, vad hade jag förväntat mig?

men saker blev som de blev, mina problem, blev saker som förändrat de som fått mig att le.

ah, tänk ala gånger som jag skrikit på mamma, för att ett liv som de andra är något jag alltid strävat efter, men dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest, har känt de flera gånger.

tänk alla gånger jag saknat någon att hålla om men somnat ensam, trasig precis som vanligt, jag har gråtit tänkt på stunder då jag varit kär och alla gånger jag drömt att du va här.

tänk alla gånger som jag hatat min far, för jag sagt jag älskar dig men inte fått något tillbaka.

men dina nyktra stunder är faktisk allt jag behöver, och pappa jag är stolt för jag vet att du försöker.

tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit, tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv, tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata.

tänk alla gånger som jag varit ensam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat, tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad.

tänk alla gånger som jag gett ut mig själv i låtar, gånger jag mår dåligt men inte orkat gråta,dagar jag tänker på de hatet som getts, som dragit ner mig själv på de mest magiska sätt.

tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta, tänk alla gånger som jag sett min pappa åka ifrån oss efter att de bråkat om något fjantigt, de här är ingen saga, de här är min sanning.

ah, tänk alla gånger som jag suttut där själv,och gråtit tårar från ett helt liv fast under en kväll, alla stunder jag själv, bett om under och hjälp jag ser tillbaka på allt idag och inser vad som kunde hänt.

ah, tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta för jag brutit de jag lovat, tänk alla gånger som jag inte sett en framtid, de här är ingen saga, de här är min sanning.

tänk alla gånger kärleken satt mig rakt i skit, tänk alla gånger som jag ärligt tänkt ta mitt liv, tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat lärt mig hata.

tänk alla gånger som jag varit ensam, tänk alla gånger jag stannat kvar och väntat,tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad.

 
 
Ingen bild

wille pille

14 september 2011 19:53

:( <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Lifh - 3 december 2011 21:15


    The sun goes down, the star come out and all that counts is here and now my universe will never be the same  I'm glad you came! Har haft dom två bästa dagarna i hela mitt liv, och jag är seriös nu! I love you guys! <3  jag vet ...

Av Denise Lifh - 28 november 2011 12:50

  ååååh älskar den här låten så himla mycket!  En låt med Lil Wayne och Bruno Mars kan helt enkelt inte bli fel!   Dagen har dock varit åt helvete, måt inte bra alls... så kanske blir att vara hemma imorn, beror jupå hur jag mår då. Men ...

Av Denise Lifh - 20 november 2011 00:18


Mysigaste dagen på länge, i alla fall morronen!  Den var underbar, aldrig vaknat och kännt mig så jävla lycklig som jag gjorde imorse!<3   Har inte varit såhär glad på länge, du har förändrat mitt liv.. <3 Jag kanske tar det på för stor...

Av Denise Lifh - 18 november 2011 12:24


Började dagen med Matte.. sääämst, hade ju matteprov igår och det gick nog inte så bra, tror jag iaf.. Sen efter det hade vi Svenska och då skulle vi referera en text jättetråkigt vare.. Sen hade vi Handelskunskap i en och en halv timme! USCH fas...

Av Denise Lifh - 16 november 2011 11:40


Segaste dagen på länge... Va sjukt jävla trött imorse..  Sen så är det bara tråkiga lektioner idag också.. Svenska, Historia, Engelska, Matte och Idrott... Fuck dehär! Men hoppas på att hinna med den tidiga bussen hem, så jag kan plugga och sov...

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards