deniiseliifh

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Denise Lifh - 1 oktober 2011 20:31

 1   2     3    

  juste, skulle lagt upp dom här bilderna igår. 


Vilken tycker ni jag ska göra på magen? 1 elr 3 ?  

Har iaf bestämt mig för att göra 2 på ryggen, så jävla snyggt!! 


Sen tung och navelpiercing på de, kmr bli asnice     

Av Denise Lifh - 1 oktober 2011 20:23

hejsan, idag vaknade jag vid typ 11 gick ner och åt frukost, två mackor, äggröra och oboy!


Sen frågade mamma om jag ville hänga med till mantorp i nya bilen som pappa hade köpt, och de gjorde jag, när vi kom hem igen så hjälpte jag mamma att plocka ut grejer ur hennes bil som vi ska sälja, elr skrota. 


Hehe sen fick jag övningsköra lite i den nya bilen ( Suzuki swift 1.3 gti) 

de gick azum, hade bara lite problem med dragläget i början men sen gick de bra, fast kan inte backa så jättebra än  


Hmm sen hjälpte mamma mig att färga håret, medans jag väntade på att få skölja ur håret så kollade jag på fast five, fan va bra den va! 


resultatet vart väldigt bra, är skit nöjd, ni kanske får se en bild imorn..?


sen åt vi lite, efter de så har jag suttit och dunkat musik och trelockstångat mitt hår, de vart bra. 


Nu har jag just jobbat lite på mitt rum, har målat taket, igen..


och nu ska jag nog kolla på nån film o bara chilla, låter rätt görrigt faktiskt, eller ?  


Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards