deniiseliifh

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Denise Lifh - 26 oktober 2011 21:13

 

Åhh idag har inte varit en så bra dag för mig,

har varit asseg och allt har bara varit skit...


Tills nu på kvällen när jag kom hem..

Jag har bestämmt mig för att börja träna, känns som de skulle behövas  

Satt och tänkte på det på vägen hem från Mantorp! ^^



När jag kom hem så käkade jag lite, va as hungrig för åt typ inget i skolan..

Sen gick jag upp satt en stund vid datorn och skissade lite

fick för mig att prova kläder, så gjorde de med (:

Sen gick jag ner och kollade på tv med Mamma och Pappa!<3


Och sen vet ni vad.. Då tog jag en dusch och fyyyy vad skönt det var! 


Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, just nu lyssnar jag på

Levels - Avicii!

Kärlek till den låten alltså! 

!Satt typ och lysssnade på den hela vägen till skolan imorse, fan va skön den är!




"You can say whatever you want motherfunkers, just say my name"

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards