deniiseliifh

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Denise Lifh - 6 oktober 2011 18:57

Jag förstår inte varför folk snackar skit om andra.

Är det för att dom är så jävla patetiska själva och mår bättre av att klanka ner på folk eller är det rent av för att dom är avundsjuka?

Det kan nog vara båda, eller?


Words i live by  "Give respect, to get respect"


Jag kan bara inte förstå varför man klankar ner på folk som vågar vara sig själv och gå sin egen väg, vad är det som är fel med det?


Är det för att man själv är feg och inte har modet till att vara sig själv, att sticka ut, att man måste vara precis som alla andra för att bli accepterad?

Vafan är de för sjukt då?


Folk säger att dom vill bli älskade för den dom är, men hur fan ska de gå till om man aldrig är sig själv just för att man är rädd för vad folk ska tycka.


Folk som är sig själva är det underbaraste som finns, som vågar vara sig själva, som vågar tro på sig själva när ingen annan gör det och lyckas!


När man lyckats att göra någonting som ingen annan trott att man ska klara vill man bara gå fram till dom som inte trodde på en o daska till dom i pannan!


Fuckin' Awesome !

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards