deniiseliifh

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Denise Lifh - 16 oktober 2011 17:17

Allting kommer bli bra tillslut..

Aa de får man fan hoppas på alltså.


Det här har varit en av mina värsta helgen på länge, har inte funnits något att göra, seriöst ingenting!

Bara typ suttit och glott.. Så kul.


Måste fan hitta på något snart, men alla är ju så upptagna hela tiden..  


Så veckan som kommer, 

imorn ska vi haprov i Entreprenösskap..Får se hur det går.

Sen måste jag skriva klart en bokredovisning i svenskan, kanske gör det idag.

Den här veckan kommer säkert bli lika chill som dom två tidigare veckorna ^^

På lördag ska vi ha öppet hus i skolan, så kom gärna dit ^^

ledigt på måndag, fett gött!


Om det är nån som vill hitta på något nu i veckan så är det bara att höra av sig.


Nu ska jag gå ner och fråga mamma om jag kan få göra lite smoothie* sen ska jag kolla på film! mys!<3

finns på mobilen!<3

 

slänger in en gammal bild på mig med, enjoy! ^^

Puss,-

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards