deniiseliifh

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Denise Lifh - 23 oktober 2011 03:50

halloj, sitter sängen och kollar facebook, shiiiiet vilket liv de är på dom två senaste statusarna jag lagt upp.. Även om jag inte är inblandad så äre folk som tjafsar.. Fattar inte xD

Men lite kul äre att sitta o kolla vad dom skriver till varandra, vissa kommentarer fattar man fan inte ens..!



Idag har varit en väldigt onstig dag, gick upp vid 10 i 6 ungefär, och började göra mig iordning, eftersom de va öppet hus i skolan så skulle vi va där vid 8..

Det hände rätt mke saker, men orkar inte skriva allt..

Kan bara berätta att våran monter va fan snyggast av allas, vi hade jul tema! AZUM!^^


När vi kom hem vid ungefär kl 2 gick jag direkt upp och la mig för att sova och fy fan va skönt det va sov till halv 5 då kom mamma och väckte mig o sa att de va  mat.. ^^


efter jag hade ätit satt jag vid datorn o har gjort de ända sen dess..


Kollade på Red Riding Hood förut och fan började gråta i slutet av filmen.. :')

usch så sorgligt, men Peter är såå grymt jävla snyggggggg!!! ååååh! ;)


Nu tror jag att jag ska sova lite, eller aa mke o ganska länge förhoppningsvis.


Gött har ledigt på måndag! ^^

  Shiloh Fernandez!

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards