deniiseliifh

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Denise Lifh - 11 oktober 2011 22:01

 

Shit gammal bild, haha va tvungen att lägga upp den ^^

Dagen idag då, FN-dag iskolan idag så satt typ o lyssnade på nån präst som snackade om flycktingar, höll på att somna   

sen satt vi typ i klassrummet o snackade, sen lyssna på nån mer snubbe fast han snackade lite högra så då höll man sig vaken iaf ^^

Tillbaka i klassrummet snacka ännu mer lunch efter det.

Sen snacka mer... Sen till slut så slutade vi vid 1 ^^

In till mantorp och va med Emma!

Gick hem till henne och snackade om typ allting, sen kom pappa och hämtade mig.

Kom hem åt lite sen satte jag mig vid datorn och skrev klart en Engelska uppgift.

Kollade på tv och sen satte jag mig vid datorn igen, kollade facebook och bdb alla gammla bilder :o


Nu sitter jag inne hos min syster och har precis kollat på Karatefyllan! fyfan va kul program xD

haha ae ska sova lite nu,

puss,-

sorry att de blrev lite kortfattat idag ^^

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards