deniiseliifh

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Denise Lifh - 4 oktober 2011 21:06

  Hejsan, jag idag ^^

Ehm, idag har det inte hänt sådär jäätte mycket i skolan, hade sovmorgon men kom som vanligt för jag är lat och orkar inte gå från station till skolan ^^

Rätt chill, började 20 i 10 och slutade halv 2, då åkte jag till stationen och sen vidare till Linköping träffade saknade Emma och vi gick till stan för jag va hungrig, höhö så vi köpte varsin Cappuccino och jag köpte en mjölkchokladmunk till ^^ Muums!


Sen gick vi tillbaka till stationen och tog tåget till Linghem där vi träffade Fanny, vi gick till en skola som vi trodde att hon gick på, som tur va gjorde hon ju de med  


När vi kom tillbaka till Linköpning satt vi typ bara och snackade, Fanny skulle träffa nån kille så vi satt på stationen och väntade med henne, när hon sedan hade gått så satt jag och Emma kvar och snackade och garvade  


Tog tåget till Mantorp och gick till macken för att köpa en tidning till Mamma ^^

sen ner till station och ta bussen hem 


Jag åt lite, (macka och äggröra) görrgött ^^

Sen gick jag upp till min syster och fixade mina naglar, hon hjälpte mig lite 



Imorn ska vi ha Hjärt och Lungräddning imorn i skolan, kuligt.. 


Ae fan är skittrött, kanske ska ta och sova lite??   

Finns på mobilen!  

Puss,-   

Presentation


Hej Denise heter jag och är 16 år. Jag kommer nog skriva om massa blandade saker, så läs o häng med ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards